Yeni, Yine, Yeniden

Merhaba değerli blog okurları, geçenlerde sizlere bahsettiğim okuma alışkanlığı ile ilgili taktik ve yöntemleri uygulamaya başladım. Maalesef ülke gündemlerimiz o kadar boş ki. Seçecek konu başlığı bulamıyorum. Görebildiğim tek şey şehit haberleri.  Yürekleri dağlanmış, gözleri yaşlı yuvası huzurdan arınmış bir ev geliyor aklıma birde. Bu nedenle fazla yazı yazamadım blogumda. Hatta her gazete okuyup başlık belirlememde, ilave olarak her uygulamayı her deneyimimi yazmayı planlıyordum ama olmadı. Bende yeni bir başlangıç yapmaya karar verdim. Sizlere de bu başlangıç ve deneyimlerim üzerine yazı yazacağım. Bayağı detaylı ve kapsamlı bir çalışma olacak benim için. Umarım benim gibi meraklınız vardır da sizlere de faydam dokunur. Gelelim kısa kısa başlıklarımızdan bahsetmeye.

Gayem!

Türk – İslam gayesine yaraşır bir birey olup dilimi ve dinimi en doğru şekilde öğrenip, hayatıma uygulamak benim birinci görevim ve yaşam amacım.  Özüme yakışır şekilde davranıp, önce kendime sonra da geriye kalanlara “istenilince oluyormuş” diyeceğim.

Yaşam Prensipleri!

Gördüğüm bazı eksikliklerim vardı. Kendimle oturup bu konu hakkında istişare yaptık ve karşılıklı kabullenip anlaştık. Dünden bugüne, ilim, bilim, spor,  sanat ve kültür alanlarında birçok önemli kişiliğe yuva olan bu toprakların bir evladı olarak, kaldığımız yerden eğitim dolu yaşantımıza devam edeceğim.  Sonrasında öğrendiklerimi hayatımda uygulamaya başlayacağım.

Planlarım!

Fazla uzatmayıp toparlarsam eğer, Türk – İslam gayesine yaraşır, dili edepli, gönlü iman dolu bir genç olacağım. Edebiyat, spor, kültür ve sanat gibi pek çok başlıkta kendimi geliştireceğim ve çevremde ki güzel insanlara ve kardeşlerime öğretmeye çalışacağım. Yarından itibaren yeni yazılarımda detaylardan haberdar edeceğim sizi dostlarım.

Allaha emanet olun, Selam ve dua ile


ADAM…

Yorumlar

Popüler Yayınlar