Facebook Messenger

Merhaba değerli blog okurları, az önce karşılaştığım bir durum üzerine bu yazımı sizlerle paylaşmak istedim. İş yerinden bir abim telefonuna Facebook Messenger mesajlarının geldiği söyledi. İlk önce mesajlaşma ayarını farklı yaptıklarını sandım ama netten araştırınca, bunun Facebook’a ait yeni bir güncelleme olduğunu öğrendim ve sizlere bundan bahsetmek istiyorum.

Messenger + Sms = Entegre!

Bildiğiniz üzere Facebook, Whatsapp ve Instagram’ı kendi bünyesine katmıştı. İşi daha da ilerleten şirket, şimdi de Sms’i kendi bünyesine kattı ve artık Smsler Messenger uygulamasında görünecek.  Yani iki uygulama açmak yerine artık tek uygulamadan tüm mesajlaşma işlemleri yapılacak. Bir bakıma güzel olmuş desem de çok da gerekli değil diye düşünüyorum. Sonuç olarak Facebook Messenger, sadece Facebook’ta ki mesajlaşma işlemini bir uygulama ile telefondan yapılmasını sağlıyordu ve internet olmadan bu uygulama kullanılamıyor. Normal Sms için ise internet şartı yok. İkisi nasıl birbirine uyum sağlayacak merakla bekliyorum.

Facebook Messenger Sms İptal İşlemi!

Facebook Messenger ile normal Sms bir arada olmaz. Ben eski halinden memnundum diyenleriniz vardır. Alışkanlıklarından vazgeçmeyip önceki gibi işlemlerine devam etmek isteyenler olacaktır diye düşünmüş ki  Facebook bunu kalıcı şekilde ayarlamamış. İstemeyenler de olur dedikleri için Messenger’den küçük bir işlem yaparak durumu eski haline döndürebiliyorsunuz. Yapılacaklar ise çok basit. Messenger uygulamasını açıp sağ üst köşede yer alan profil butonuna tıklayın. Sonrasında alt kısımda açılan kişiler başlığına tıklayın. Açılan pencereden kişileri senkronize et ve telefon araması ve Sms geçmişi seçeneğine dokunun. Özellik açık ise bu durumdan muafsınız demektir. Ola ki kapalı yazıyor ise oraya tıklayıp aktif edin. Çıkacak onay işlemi ardından tamama basın. Bu şekilde her şey eski haline dönecektir.

Sizlere İyi Bloglamar dilerim.
 ADAM…

Yorumlar

Popüler Yayınlar